حراج ۱۶ تیر ۱۴۰۲

یازدهمین جلسه حراج سال 1402 برگزار شد.

درخشش فرش نایین در حراج یازدهم

این جلسه حراج در مجموع دو نیمه برگزار و تعداد ۱۰۵ تخته فرش دستباف به متراژ ۳۳۴ مترمربع عرضه شد. از مجموع این ۱۰۵ تخته فرش دستباف، ۸۷ تخته فرش در ۵۰ نوبت با مساحت ۲۲۹ مترمربع فروخته شدند.

کلمات کلیدی:

یازدهمین جلسه حراج فرش دستباف کار کرده در تاریخ دوازدهم تیر ماه ۱۴۰۲ در ۶۴ نوبت با عرضه ۱۰۵ تخته فرش به کار خود پایان داد.

این جلسه حراج در مجموع دو نیمه برگزار و تعداد ۱۰۵ تخته فرش دستباف به متراژ ۳۳۴ مترمربع عرضه شد. از مجموع این ۱۰۵ تخته فرش دستباف، ۸۷ تخته فرش در ۵۰ نوبت با مساحت ۲۲۹ مترمربع فروخته شدند. اما تعداد ۱۸ تخته فرش در ۱۴ نوبت به مساحت ۱۰۵ متر مربع شانسی برای فروش نداشتند و به انبار حراج بازگردانده شدند.

برای خرید فرش های فروخته نشده حراج یازدهم می توانید با شماره ۰۹۱۲۱۲۱۲۷۰۰ تماس بگیرید.

به اطلاع علاقمندان می‌رسانیم که در روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۷ تا ۱۸ حراج اینترنتی در لایو همین صفحه برگزار می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۲۱۲۱۲۷۰۰ یا ۰۲۱۵۴۶۳۷ تماس بگیرید.

در نوبت بیست و دوم یازدهمین جلسه حراج فرش دستباف، سه تخته فرش (یک تخته نایین و دو تخته پشتی) با قیمت پایه یک میلیون و چهارصد هزار تومان عرضه شدند که با رشد بیش از سه و نیم برابری قیمت پایه با قیمت نهایی ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رکوردار حراج یازدهم شدند. فرش‌های عرضه شده در ۱۳ نوبت از حراج یازدهم با رشد بیش از دو برابر قیمت پایه فروخته شدند.

به صورت میانگین فرش های فروخته شده در این جلسه حراج با ۵۱ درصد رشد از قیمت پایه فروخته شدند. بالاترین قیمت پایه این جلسه حراج متعلق به یک تخته فرش یزد شش متری از تولیدات شرکت فرش ایران  بود که با قیمت پایه ۲۵ میلیون تومان عرضه شد اما پیشنهاد قیمت بالاتری را ثبت نکرد.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *