اخبار شرکت ۳۰ تیر ۱۳۹۹

به مناسبت سالروز ازدواج امام علی ع و فاطمه الزهرا س

اعطای تسهیلات ویژه به زوج‌های جوان

به مناسبت فرارسیدن سال‌روز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه الزهرا (س) که در تقویم رسمی کشور روز ازدواج نامگذاری شده است شرکت سهامی فرش ایران تسهیلات ویژه‌ای برای زوج‌های جوان درنظر گرفته است

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی فرش ایران، بر اساس سیاست‌های کلان شرکت در سال ۱۳۹۹، معاونت بازرگانی با برنامه‌ریزی‌های چندگانه خود برآن است تا بتواند طیف‌های مختلفی را با این هنر – سنت آشنا و مخاطب خود سازد. یکی از مهمترین آنها جوانان و به ویژه زوج‌هایی هستند که گام‌های نخست زندگی مشترک را برداشته‌اند و درپی آماده سازی اقلام خانه بخت هستند. از این رو شرکت سهامی فرش ایران تسهیلات ویژه‌ای برای زوج‌های جوان درنظر گرفته است تا از این طریق بر فرش دستباف ایرانی زندگی مشترک را ببار نشانند.

برپایه این گزارش زوج‌های جوانی که از ابتدای سال ۱۳۹۸ ازدواج کرده‌اند می‌توانند تا سقف ۳۰ میلیون تومان از این تسهیلات بدون پیش پرداخت و کارمزد استفاده کنند. زوج‌های جوان می‌توانند با ارائه رونوشت عقدنامه، ضمانت کارمند رسمی و پنج فقره چک برای اقساط از تسهیلات این طرح بهره مند شوند.

گفتنی است اجرای این طرح از ۱۳۹۹/۵/۱ تا ۱۳۹۹/۵/۱۵ پایان اَمردادماه برقرار خواهد بود. برای کسب اطلاعات تکمیلی با تلفن ۰۲۱۵۴۶۳۷ داخلی ۱ تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *