حراج ۱۳ مهر ۱۴۰۲

بیست‌ و چهارمین جلسه حراج سال 1402 برگزار شد.

قالی روس قالی جنجال برانگیز حراج بیست و چهارم

بیست و چهارمین جلسه حراج فرش دستباف ۱۰ ام مهر ماه ۱۴۰۲ با عرضه ۸۷ تخته فرش برگزار شد. در این جلسه ۷۰ تخته فرش با مساحت ۲۲۰ مترمربع  فروخته و تعداد ۱۷ تخته فرش به مساحت ۹۱ مترمربع پیشنهاد بالاتری نداشتند.

بیست و چهارمین جلسه حراج فرش دستباف کارکرده در مجموع دونیمه با ۶۲ نوبت و عرضه ۸۷ تخته فرش دستباف به متراژ ۳۱۲ مترمربع برگزار شد. در مجموع ۵۰ نوبت ۷۰ تخته فرش با مساحت ۲۲۰ مترمربع  فروخته  شد و تعداد ۱۷ تخته فرش در ۱۲ نوبت و مساحت ۹۱ مترمربع پیشنهاد بالاتری از قیمت پایه را دریافت نکردند و به انبار حراج بازگشتند.

در این جلسه حراج فرش دستباف کارکرده تعداد ۱۵ تخته فرش با رشد قیمت دو برابری از قیمت پایه به فروش رسیدند. در حراج بیست و چهارم عنوان بالاترین قیمت پایه به دو تخته فرش ۶ متری کاشان تعلق گرفت که با قیمت پایه ۱۸ میلیون تومان عرضه شدند و با قیمت نهایی ۲۰ میلیون تومان فروخته شدند. عنوان بالاترین قیمت فروخته شده در حراج بیست و چهارم تعلق گرفت به یک تخته فرش کرمان کف‌ساده که با قیمت پایه ۱۱ میلیون تومان عرضه شد و با قیمت نهایی ۲۷ میلیون تومان به فروش رفت تا عنوان بالاترین قیمت فروخته شده در حراج بیست و چهارم را به خود اختصاص دهد.

و اما قالی جنجال برانگیز حراج  بیست و چهارم هم منتسب شد به یک تخته فرش روس که با قیمت پایه ۸۰۰ هزار تومان عرضه شد و با رشد قیمت ۶۷۵ درصدی از قیمت پایه ۶ میلیون ۲۰۰ هزارتومان فروخته شد و صدر نشینی این جلسه حراج فرش دستباف  را به خود اختصاص داد. در مجموع تمامی فرش های فروخته شده این جلسه حراج به صورت میانگین با ۵۳ درصد رشد از قیمت پایه فروخته شدند.

حراج فرش دستباف کارکرده هر هفته در روزهای دوشنبه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ برگزار می‌شود و حضور برای عموم آزاد است.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *