حراج ۱۲ تیر ۱۴۰۳

رشد غافلگیر کننده ۱۱۰۰ درصدی قالیچه بیجار از قیمت پایه

قالیچه بیجار و شکستن رکورد حراج سال ۱۴۰۳

در چهارمین جلسه حراج فرش‌های دستباف کار کرده، ۴۱۱ متر مربع در ۷۹ نوبت عرضه شد. از مجموع فرش‌های عرضه شده ۸۹ تخته فرش به بالاترین پیشنهادها فروخته شدند.

 

چهارمین جلسه حراج فرش دستباف کار کرده سال ۱۴۰۳-شرکت فرش ایران

چهارمین جلسه حراج فرش‌های دستباف کار کرده سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۱۱ تیرماه برگزار شد. در این جلسه از حراج ۱۰۵ تخته فرش دستباف به مساحت ۴۱۱ متر مربع در ۷۹ نوبت عرضه شد که تنها ۱۶ تخته فرش در ۱۲ نوبت (به متراژ ۵۰ متر مربع) شانسی برای فروش نداشتند.

در جلسه چهارم از حراج فرش‌های دستباف کار کرده، در ۱۷ نوبت فرش‌ها با رشد قیمت دو برابری از قیمت پایه خود فروخته شدند. جایگاه صدرنشینی این هفته حراج فرش دستباف به یک تخته فرش بیجار رسید که با قیمت پایه یک میلیون و پانصد هزار تومان شده و با قیمت نهایی هجده میلیون تومان و رشد ۱۱۰۰ درصدی از قیمت پایه، فروخته شد.

عنوان رکورددار بالاترین قیمت پایه عرضه شده در حراج چهارم سال ۱۴۰۳ هم متعلق به یک تخته فرش نائین بافت شرکت فرش ایران بود که با قیمت پایه ۱۷ میلیون تومان عرضه و به قیمت ۳۵ میلیون تومان فروخته شد. این فرش نائین ۳/۵ متری عنوان بالاترین قیمت فروخته شده در حراج را هم به خود اختصاص داد.

قالیچه بیجار رکورد حراج سال ۱۴۰۳ را شکست؛ این حراج با رشد غافلگیر کننده ۱۱۰۰ درصدی از قیمت پایه در اولین نوبت حراج آغاز شد.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *