حراج ۱۸ آبان ۱۴۰۱

با عرضه 125 تخته انواع فرش دستباف

حراج بیست و هفتم با قالی کاشان گرم شد

بیست و هفتمین جلسه حراج فرش دستباف ۱۶ آبان ۱۴۰۱ با عرضه ۳۹۶ مترمربع انواع دستبافته‌های سنتی برگزار شد. در این جلسه ۷۸ تخته فرش به بالاترین پیشنهادها از قیمت پایه فروخته شدند.

کلمات کلیدی:


انچه در حراج بیست و هفتم گذشت

جلسه بیست و هفت حراج فرش دستباف کارکرده در ۶۲ نوبت و عرضه ۱۲۵ تخته فرش به مساحت ۳۹۶ متر مربع برگزار شد. فرش‌های عرضه شده در ۳۵ نوبت (۷۸ تخته – ۲۴۴ مترمربع) به بالاترین پیشنهادها فروخته شدند. با این حال فرش‌های عرضه شده در ۲۷ نوبت (۴۷ تخته – ۱۵۲ مترمربع) مشتری‌ای نداشتند و به انبار حراج بازگشتند.

در ۶ نوبت از این جلسه فرش‌های عرضه شده به بیش از دو برابر قیمت پایه فروخته شدند. همچنین به صورت میانگین نسبت رشد فرش‌های فروخته از قیمت پایه ۳۶ درصد بود.

برترین فرش حراج ۲۷

در نوبت سی و پنجم از جلسه ۲۷ یک جفت قالی ۱۲ متری کاشان که کمی بیدخوردگی هم داشت با قیمت پایه ۴ میلیون و ۲۰۰ هزارتومان وارد سالن حراج شد و با رشد محسوسی به قیمت ۱۱ میلیون تومان فروخته شد تا عنوان بیشترین رشد از قیمت پایه این جلسه از حراج را به نام خود کند.


1 پاسخ
  1. هیدا گفته:

    قالی کاشان هم از قدیم معروف بوده. الانم هم تو زمینه دستباف و هم فرش و تابلو فرش ماشینی پیشرفت های خوبی هم از لحاظ نوآوری در طرح هم از لحاظ کیفیت داشته.

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *