اخبار شرکت ۱۷ مرداد ۱۴۰۳

در راستای توسعه همکاری‌های سازمانی انجام شد

همکاری شرکت فرش ایران و صنعت آفرینان امداد

تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین شرکت فرش ایران و شرکت صنعت آفرینان امداد طی آیین رسمی در تاریخ ۱۵ مرداد ماه ۱۴۰۳ به امضای نمایندگان دو شرکت رسید. این تفاهم نامه در صدد گسترش همکاری‌های فی مابین است.

تفاهم‌نامه همکاری مشترک شرکت فرش ایران و شرکت صنعت آفرینان امداد1

شرکت فرش ایران با بهره‌گیری از نیروهای متخصص، استفاده از مواد اولیه مرغوب و رنگ‌های طبیعی و گیاهی قریب به یک قرن در عرصه تولید فرش‌های دستباف با کیفیت فعالیت مستمر دارد و در کنار آن، از نقش آموزش، اشتغال و گسترش فرشبافی در مناطق مرزی و حاشیه کویر نیز باز نمانده و به تربیت بسیاری از نیروهای ماهر در فرشبافی مبادرت ورزیده است. از سوی دیگر شرکت صنعت آفرینان امداد در سال‌های اخیر با فعالیت در عرصه تولید و عرضه فرش‌های دستباف و صنایع دستی حضوری پررنگ داشته و با علاقه‌مندی به حمایت از نیروی کار مستعد و توانمند داخلی، توسعه هنر و صنعت فرش دستباف ایرانی و مشارکت در بازارهای داخلی از امکانات و توانمندی‌های لازم در این حوزه برخوردار است.
از این رو طی مذاکراتِ انجام شده بین شرکت فرش ایران و شرکت صنعت آفرینان امداد و برای برخورداری از ظرفیت‌های بالقوه هر دو شرکت تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه با هدف پاسداشت هنر صنعت فرش دستباف در تاریخ پانزدهم مردادماه ۱۴۰۳ به امضا نمایندگان دو شرکت رسید. طبق مفاد این تفاهم‌نامه هر دو طرف در صدد گسترش همکاری‌های مشترک به منظور رونق تولید، افزایش کیفیت محصولات و ایجاد اشتغال پایدار در راستای تحقق عدالت اجتماعی هستند.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *