اخبار فرش ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

واردکنندگان فرش در هامبورگ نمایشگاهی داخلی برگزار می‌کنند

هفته فرش هامبورگ ۷ تا ۱۱ ماه مِی

نمایشگاه دموتکس که ژانویه هر سال در هانوفر آلمان برگزار می‌شد یک گردهمایی بزرگ و امکانی برای گسترش، تولید و تجارت فرش دستباف بود که شوربختانه در چند سال گذشته به سبب فراگیری بیماری کووید ۱۹ از دست رفت.

نمایشگاه دموتکس که ژانویه هر سال در هانوفر آلمان برگزار می‌شد یک گردهمایی بزرگ و امکانی برای گسترش، تولید و تجارت فرش دستباف و سایر زیراندازها بود که شوربختانه در چند سال گذشته به سبب فراگیری بیماری کووید ۱۹ از دست رفت.

باتوجه‌به اینکه در سال جاری نیز نمایشگاه دموتکس لغو شد، اکنون گروهی از بازرگانان، صادرکنندگان و واردکنندگان فرش در هامبورگ گرد هم آمده‌اند تا برای حفظ بازار جهانی هامبورگ، نمایشگاهی داخلی را با نام «هفته فرش هامبورگ» برگزار و طیف گسترده‌ای از فرش‌های خود را به مشتریان ارائه کنند. البته فروکش بیماری کرونا در اروپا نیز در این تصمیم‌گیری مؤثر بوده است. البته چندی پیش اعلام شد که دموتکس آسیایی فرش که قرار بود ۲۵ تا ۲۷ می در چین برگزار شود به سبب تشدید دوباره کووید ۱۹ در چین امسال نیز لغو می‌شود؛ بنابراین «هفته فرش هامبورگ» پس از چند سال، نخستین رویداد فرشی است که هم اکنون در حال برگزاری است و ۲۰ شرکت در آن حضور دارند. فرش‌های روستایی، عشایری و شهری از ایران، افغانستان و ترکیه در این رویداد حضور دارند.


هفته فرش هامبورگ ۷ تا ۱۱ ماه مِی

واردکنندگان فرش در هامبورگ نمایشگاهی داخلی برگزار می‌کنند


کلمات کلیدی:

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *