رویدادها ۲۸ بهمن ۱۳۹۸

انجمن علمی دانشجویی فرش دانشگاه هنر برگزار میکند

نشست قالی راه ابریشم

سه شنبه ۶ اسفندماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۰ تا ۱۲ باحضور آقای محمدمهدی صفدرزاده حقیقی و دکتر بیژن اربابی نشست تخصصی با موضوع بزرگترین تابلو فرش دستباف جهان در دانشکده هنرهای کاربردی دانشگاه هنر برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی فرش ایران انجمن علمی دانشجویی فرش دانشگاه هنر نشستی تخصصی با عنوان “قالی راه ابریشم”برگزار می‌کند.

این نشست باحضور آقای محمدمهدی صفدرزاده حقیقی و دکتر بیژن اربابی با محوریت بررسی فرایند سفارش تا تولید و نصب بزرگترین تابلو فرش دستباف جهان که در موزه بزرگ جاده ابریشم در استان «سان‌شی» شهر «هانچونگ» چین قرار دارد برگزار خواهد شد.

گفتنی است بزرگ‌ترین تابلوفرش دستباف جهان در ابعاد ۴×۱۲متر به سفارش دولت چین برای نصب در موزه بزرگ «هان» در استان «سان‌شی» شهر «هانچونگ» با برند (ایران، اصفهان، ف حقیقی) در مدت ۹ ماه با ۱۶۸ رنگ و ۲۳ میلیون گره در کارگاه محمدمهدی صفدرزاده حقیقی در اصفهان بافته شد و در نهایت جمعه ۵ مهرماه ۱۳۹۸ در موزه جاده ابریشم در کشور چین نصب شد. در جریان انجام این پروژه ۱۱۵ نفر همکاری داشتند که ۵۵ نفر را بانوان هنرمند و بافنده زبردست خوش‌ذوق تشکیل می‌دادند.


زمان: سه شنبه ۶ اسفندماه ۱۳۹۸ | ساعت۱۰_۱۲
مکان: تهران،چهارراه ولیعصر،روبروی بزرگمهر،دانشکده هنرهای کاربردی،سالن شهید جانبزرگی


(ورود برای عموم علاقمندان آزاد است)


اطلاعیه

با کمال تاسف به استحضار علاقمندان حوزه فرهنگی و هنری فرش دستباف می‌رسانیم
به علت وجود شرایط ویژه و افزایش احتمال سرایت «کرونا ویروس» که متاسفانه بخش‌های مختلفی از جامعه را درگیر کرده است، به منظور پرهیز از هرگونه افزایش احتمال سرایت این ویروس جلسه سخنرانی و گفتگوی «قالی راه ابریشم» که مقرر بود توسط فرهیخته ارجمند جناب آقای محمد مهدی صفدر زاده حقیقی و جناب آقای بیژن اربابی در دانشگاه هنر در روز سه شنبه ۶ اسفند برگزار شود، لغو و به زمان دیگری موکول می‌شود.

با احترام
انجمن علمی دانشجویی فرش دانشگاه هنر

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *