اخبار شرکت ۱ شهریور ۱۳۹۹

با حکم مجید محمدپناه مدیرعامل شرکت

معاون اداری و مالی شرکت فرش ایران منصوب شد

روز شنبه، نخستین روز شهریورماه ۱۳۹۹ در نشست داخلی معاونان، مدیران و همکاران شرکت، با حکم مجید محمدپناه، سید حبیب حسینی به عنوان معاون اداری و مالی شرکت سهامی فرش ایران منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی فرش ایران، در ابتدای این نشست مجید محمدپناه مدیرعامل شرکت با بیان سوابق سید حبیب حسینی معرفی کوتاهی از ایشان ارائه دادند و در ادامه با برشمردن توانایی‌ها و کاستی‌ها، نیازهای شرکت از معاونت اداری و مالی را در هشت بند تشریح کرد. از نکات مهم مطرح شده هم هماهنگی، پویایی و ارتقاء کیفیت شعب در حوزه حسابرسی بوده که میراث برجای مانده از ساختار دولتی شرکت به شمار می‌رود.

این جلسه با حضور کوروش ذاکری فرد معاون تولید، پویان ملکی سرپرست معاونت بازرگانی، محمد خیراندیش مدیر کارخانجات کرج و جمعی از همکاران معاونت اداری و مالی شرکت همراه بودکه هریک از همکاران ضمن عرض خیر مقدم به آقای حسینی حضور ایشان را در این سمت تبریک گفتند و برای ایشان آرزوی موفقیت کردند.

در ادامه نشست سید حبیب حسینی با تقدیر و تشکر از آقای محمدپناه مدیرعامل شرکت و دیگر همکاران حاضر در جلسه با یادی از نخستین همکاری‌شان با شرکت و به ویژه آقای خیراندیش در کارخانه کرج از حضور در مجموعه شرکت سهامی فرش ایران ابراز خرسندی کرد.

یادآور می‌شود سید حبیب حسینی دانشجوی دکترای حسابداری است و دارای سوابق متعددی از جمله؛ مدیر مالی شرکت خمیرمایه رضوی، عضو هیات مدیره شرکت مهرگان محاسب، سرپرست مالی سازمان عمران و توسعه حریم حرم حضرت رضا (علیه السلام)، مدیر حسابرسی داخلی شرکت گندم دشت (نان مزرعه)، مدیر اداری و مالی شرکت احداث، نگهداری و بهره برداری و انتقال آزادراه مشهد –چناران –قوچان، مشاور مالیاتی سازمان عمران و توسعه حریم حرم حضرت رضا (علیه السلام)، مشاور مالی شرکت شبکه بازار رضوی، معاون مالی و پشتیبانی سازمان نیازمندی‌های روزنامه همشهری و … است.


در  متن حکم انتصاب آقای حسینی آمده است:

جناب آقاي سيد حبيب حسيني

با سلام
با عنايت به سوابق و تجربيات جنابعالي به موجب اين ابلاغ به سمت معاون اداري و مالي شركت منصوب مي گرديد. اميد است با استعانت از خداوند متعال و در راستاي پيشبرد اهداف عالي شركت موفق و مؤيد باشيد.

مجید محمدپناه
مدیرعامل


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *