حراج ۱۹ بهمن ۱۴۰۰

در سی و چهارمین جلسه حراج فرش دستباف کارکرده

فرش قم پیشتاز بازار بود

سی و چهارمین جلسه حراج فرش دستباف کارکرده روز دوشنبه هجدهم بهمن‌ماه ۱۴۰۰ با عرضه ۹۸ تخته انواع فرش دستباف برگزار شد. در این جلسه بیش از ۳۰۰ مترمربع فرش در سالن حراج عرضه شد.

کلمات کلیدی:

در این جلسه از حراج که با استقبال خوب علاقمندان و اهالی محترم بازار فرش انجام شد در ۵۶ نوبت ۹۸ تخته انواع فرش دستباف با بیش از ۳۰۰ مترمربع مساحت عرضه شد. که در ۱۳ نوبت فرش‌های عرضه شده پیشنهادی بالاتر از قیمت پایه نداشتند، اما در ۴۳ نوبت فرش‌های عرضه شده با قیمت‌هایی حتی تا چند برابر قیمت پایه فروخته شدند.


از نکات قابل توجه سی و چهارمین حراج سال ۱۴۰۰ استقبال خوب از قالی‌های تمام ابریشم قم بود. به طوری‌که چهار قالی تمام ابریشم قم عرضه شده در این جلسه با قیمت‌هایی تا بیش از دوبرابر قیمت پایه فروخته شدند.

در نیمه اول حراج قالیچه تمام ابریشم قم با قیمت پایه ۳۰ میلیون تومان عرضه شد که در رقابتی هیجان انگیز با ۲۰ میلیون تومان افزایش نهایتا با رقم ۵۰ میلیون تومان فروخته شد. قالیچه تمام ابریشم قم دیگری در همین نیمه از حراج با قیمت پایه ۳۵ میلیون تومان عرضه شد که با پیشنهاد ۴۷ میلیون تومان فروخته شد. دو تخته فرش سمنان و قم هم که در یک نوبت با هم عرضه شدند افزایش قیمت چشمگیری نزدیک به سه برابر داشتند. این دو قالی با قیمت پایه ۱۲ میلیون تومان عرضه شد که نهایتا با پیشنهاد ۳۵ میلیون تومان فروخته شدند.

در نیمه دوم حراج هم قالیچه تمام ابریشم دیگری از قم با قیمت پایه ۳۰ میلیون تومان عرضه شد که با رشدی بیش از دو برابر نهایتا به قیمت ۶۲ میلیون تومان فروخته شد.

در ۹ نوبت از این جلسه حراج فرش‌های عرضه شده با رقم‌های دو و بیش از دوبرابر قیمت پایه فروخته شدند.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *