حراج ۳ اسفند ۱۴۰۰

حراج فرش دستباف به گام سی و هشتم رسید

رقابت هیجان انگیز در شکارِ قالی شکارگاه

دوشنبه دوم اسفندماه، سی و هشتمین جلسه حراج سال ۱۴۰۰، بین ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸:۳۰ در محل دفتر مرکزی شرکت سهامی فرش ایران برگزار شد. در این جلسه ۶۹ تخته فرش در ۵۷ نوبت مجموعا به مساحت ۲۴۰ متر مربع عرضه شد.

کلمات کلیدی:

بالاترین قیمت پایه عرضه شده در این حراج مربوط به یک فرش ۱۲ متری اراک به مبلغ ۲۵ میلیون تومان بود که البته پیشنهادی بالاتر از قیمت پایه نداشت. پایین ترین قیمت پایه این جلسه از حراج هم مربوط به دو تابلو فرش کاشان با مساحتی کمتر از نیم متر مربع بود. این دو تابلو فرش با قیمت پایه ۳۰۰ هزار تومان عرضه شد که با رشد ۶ برابری از قیمت پایه نهایتا به مبلغ یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان فروخته شد.


بالاترین خرید ثبت شده در جلسه سی و هشتم حراج فرش دستباف هم مربوط به یک فرش قواره پرده‌ای سنندج بود که با قیمت پایه ۲۳ میلیون تومان عرضه و با پیشنهاد ۲۵ میلیون تومان فروخته شد.

نمونه جالب توجه این جلسه از حراج مربوط به یک فرش اراک با طرح شکارگاه بود که با قیمت پایه ۲ میلیون تومان وارد صحنه حراج شد و نهایتا در رقابتی هیجان انگیز بین خریداران با رشدی چشمگیر به مبلغ ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان فروخته شد.

در ۱۸ نوبت از سی و هشتمین جلسه حراج، ۲۱ تخته فرش به مساحت ۱۰۷ متر مربع عرضه شد که شانسی برای فروش نداشتند. اما در ۳۹ نوبت ۴۸ تخته فرش به مساحت ۱۳۲ متر مربع به پیشنهادهایی بالاتر از قیمت پایه فروخته شدند. در ۷ نوبت از این جلسه حراج فرش‌ها به پیشنهادهایی بیش از دو برابر قیمت پایه فروخته شد.

حراج فرش دستباف کهنه را دوشنبه و چهارشنبه هر هفته تا پایان سال ۱۴۰۰ می‌توانید به صورت زنده ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸:۳۰ از صفحه اینستاگرام شرکت سهامی فرش ایران دنبال کنید.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *