حراج ۳ تیر ۱۴۰۲

نهمین جلسه حراج سال 1402 برگزار شد.

درخشش دو فرش شیراز در حراج نهم

نهمین جلسه حراج فرش دستباف کارکرده در مجموع دو نیمه با ۸۲ تخته فرش در ۵۹ نوبت با متراژ ۳۰۲ مترمربع به کار خود پایان داد.این در حالی است که حراج فرش دست دوم روزهای کم رونقی را سپری می کند.

کلمات کلیدی:

نهمین جلسه حراج فرش دستباف کارکرده در ۲۹ام خردادماه ۱۴۰۲ با عرضه ۸۲ تخته فرش برگزار شد.

حراج فرش دستباف کارکرده در نهمین جلسه حراج خود در سال  ۱۴۰۲ با ۵۹ نوبت و عرضه ۸۲ تخته فرش با مساحت ۳۰۲ متر مربع در ۲۹ امین روز از خرداد ماه ۱۴۰۲ توانست در ۳۶ نوبت و ۴۸ تخته فرش به مساحت تقریبی ۱۷۵ متر مربع را روانه بازار و خانه علاقمندان به این هنر اصیل ایرانی کند و تعداد ۳۴ تخته فرش و متراژی بالغ بر۱۲۷ متر مربع که در ۲۳ نوبت عرضه شد شانسی برای فروش پیدا نکردند و کم رونق ترین روزهای حراج را رقم زدند.

فرش های فروخته نشده را درصفحه اختصاصی حراج می توانید مشاهده کنید و در صورت تمایل به خرید آن ها با پیشنهاد بالاتر با شماره تماس ۰۹۱۲۱۲۱۲۷۰۰ تماس بگیرید یا به دایرکت صفحه حراج مراجعه کنید.

به اطلاع علاقه مندان میرسانیم که روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۷ تا ۱۸ حراج اینترنتی را در لایو اینستاگرامی صفحه حراج برگزار میشود.

در نهمین جلسه حراج و در نوبت پنجاه و دوم  تعداد۲ تخته فرش شیراز با قیمت پایه ۴۰۰۰۰۰۰ میلیون تومان عرضه شدند و با رشد قیمت   ۱۵۰٪ درصدی  از قیمت پایه با قیمت نهایی ۱۰۰۰۰۰۰۰ میلیون تومان فروخته شدند که رکوردار بیشترین رشد قیمت در نهمین جلسه حراج فرش دستباف کارکرده شدند.

در حراج نهم تعداد ۶ تخته فرش با رشد قیمت دوبرابری از قیمت پایه فروخته شدند همچنین به طور میانگین تمامی فرش ها با رشد ۳۱٪ درصدی از قیمت پایه شانس فروش را پیدا کردند. در این جلسه حراج ۶ فرش در نوبت های جداگانه به بالاترین قیمت پایه که ۱۲ میلیون تومان بود عرضه شدند که در بین این شش تخته فرش، فرش اراک با قیمت نهایی ۱۶۵۰۰۰۰۰ میلیون تومان رکوردار بالاترین قیمت فروخته شده در حراج نهم شد.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *