حراج ۳ مهر ۱۴۰۳

دو تخته فرش کاشمر و سنندج و رشد چهار برابری قیمت

فرش‌های کاشمر و سنندج رکورددار حراج چهاردهم

در این جلسه از حراج فرش‌های دستباف کار کرده، ۴۴۳ مترمربع فرش در ۷۸ نوبت عرضه شد؛ از مجموع فرش‌های عرضه شده ۱۱۲ تخته فرش به بالاترین پیشنهادها فروخته شدند.

چهاردهمین جلسه حراج فرش دستباف کار کرده سال ۱۴۰۳-شرکت فرش ایران

چهاردهمین جلسه حراج فرش‌های دستباف کار کرده سال ۱۴۰۳ در روز دوشنبه ۲ مهر ماه برگزار شد. در این جلسه از حراج ۱۳۱ تخته فرش دستباف به مساحت ۴۴۳ متر مربع در ۷۸ نوبت عرضه شد که از این میان، ۱۹ تخته فرش در ۱۲ نوبت شانسی برای فروش نداشتند.

در جلسه چهاردهم از حراج فرش‌های دستباف کار کرده در ۱۲ نوبت، فرش‌ها با رشد قیمت دو برابری و بیشتر از قیمت پایه خود فروخته شدند. جایگاه صدرنشینی این هفته حراج فرش دستباف به دو تخته فرش کاشمر و سنندج رسید که با قیمت پایه دو میلیون تومان عرضه شدند و با قیمت نهایی هشت میلیون و چهارصد هزار تومان و رشد ۳۲۰ درصدی از قیمت پایه، فروخته شدند.

عنوان رکورددار بالاترین قیمت پایه عرضه شده هم متعلق به یک تخته فرش تبریز بود که با قیمت چهل و هشت میلیون تومان وارد صحنه حراج شد و به قیمت پنجاه میلیون تومان به فروش رسید. همچنین بالاترین قیمت فروخته شده در حراج چهاردهم ۱۴۰۳ هم متعلق به یک تخته فرش تبریز دیگر بود که با قیمت پایه چهل و چهار میلیون تومان عرضه و به قیمت شصت تومان فروخته شد.

حراج چهاردهم با رشد ۳۲۰ درصدی از قیمت پایه دو تخته فرش کاشمر و سنندج به کار خود پایان داد.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *