حراج ۱۱ خرداد ۱۴۰۱

دوشنبه نهم خرداد 1401

حراج هفتم برگزار شد

جلسه هفتم حراج فرش دستباف کارکرده در ۵۶ نوبت و با عرضه ۸۱ تخته انواع دستبافته‌های سنتی به مساحت ۲۹۷ متر مربع روز دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱ در سالن حراج شرکت سهامی فرش ایران برگزار شد.

کلمات کلیدی:


آنچه در هفتمین جلسه حراج فرش دستباف گذشت

در جلسه هفتم ۸۱ تخته فرش دستباف وارد سالن حراج شد که از این بین ۵۸ تخته فرش به مساحت ۲۰۰ متر مربع به بالاترین پیشنهاد فروخته شد؛ اما ۲۳ تخته فرش به مساحت ۹۷ متر مربع شانس فروش نداشتند. در این جلسه فرش‌های فروخته شده به صورت میانگین با ۳۴ درصد رشد از قیمت پایه فروخته شدند.

ترین‌های حراج هفتم سال ۱۴۰۱

پایین‌ترین قیمت پایه هفتمین جلسه حراج فرش دستباف مربوط به دوتخته گلیم با مساحت ۲٫۶۲ مترمربع به قیمت ۶۰۰ هزار تومان بود که با دو چوب بالاتر به مبلغ ۸۰۰ هزار تومان فروخته شد.
بالاترین قیمت پایه این جلسه مربوط به یک قالی ۱۲ متری تبریز بود که با قیمت پایه ۷۰ میلیون تومان عرضه شد اما مشتری‌ای نداشت و به انبار حراج بازگشت. بالاترین قیمت فروخته شده حراج هفتم هم مربوط به یک جفت قالی ۶ متری تبریز بود که با قیمت پایه ۵۵ میلیون تومان به سالن حراج رسید و با ۲۵ درصد رشد از قیمت پایه به مبلغ ۶۹ میلیون تومان فروخته شد.

رکورددار حراج هفتم

رکورد بیشترین رشد از قیمت پایه مربوط به ۴ تخته فرش بلوچ مجموعا به مساحت تقریبی ۶ مترمربع بود که با قیمت پایه ۹۰۰ هزار تومان وارد سالن حراج شد اما با پیشنهادهای متوالی خریداران نهایتا به قیمت ۲ میلیون و ۹۰۰ هزارتومان فروخته شد تا با ۲۲۲ درصد رشد از قیمت پایه رکورددار حراج هفتم باشم.

مجموعا فرش‌های عرضه شده در ۹ نوبت از هفتمین جلسه حراج به مبالغی بیش از ۲ برابر قیمت پایه فروخته شدند.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *