حراج ۷ تیر ۱۴۰۳

سومین حراج فرش‌های دستباف کار کرده سال ۱۴۰۳ برگزار شد

رشد ۳۰۶ درصد قالی اراک در حراج سوم ۱۴۰۳

در سومین جلسه حراج فرش‌های دستباف کار کرده، در مجموع ۱۰۲ تخته فرش به مساحت ۳۶۱ متر مربع عرضه شد و تنها ۱۰ تخته فرش شانسی برای فروش نداشتند. در این جلسه یک تخته قالی اراک رکورد دار بیشترین رشد از قیمت پایه شد

سومین جلسه حراج فرش دستباف کارکرده-شرکت فرش ایران

در سومین جلسه حراج فرش‌های دستباف کار کرده سال ۱۴۰۳، از مجموع ۷۴ نوبت برگزاری حراج برای ۱۰۲ تخته فرش (به متراژ ۳۶۱ متر مربع)، تنها ۱۰ تخته فرش در ۹ نوبت (به متراژ ۴۱ متر مربع) شانسی برای فروش نداشتند. در مجموع، در این جلسه از حراج ۹۲ تخته فرش در ۶۵ نوبت برگزاری به مساحت ۳۲۰ مترمربع به فروش رسید.
در این جلسه از حراج فرش‌های دستباف کار کرده تعداد ۲۰ تخته فرش (در ۱۶ نوبت) با رشد قیمت دو برابری از قیمت پایه فروخته شدند. عنوان رکوردار بالاترین قیمت پایه عرضه شده در حراج سوم سال ۱۴۰۳ متعلق به یک تخته فرش کرمان بود که با قیمت پایه ۲۲ میلیون تومان عرضه شد.
جایگاه صدرنشینی این هفته حراج فرش دستباف هم به یک تخته فرش اراک رسید که با قیمت پایه سه میلیون و دویست هزار تومان عرضه شده و با قیمت نهایی سیزده میلیون تومان و با رشد قیمت ۳۰۶ درصدی از قیمت پایه، فروخته شد؛ این فرش اراک ۸ متری عنوان رکوردارترین فرش فروخته شده در حراج سوم را به خود اختصاص داد.

صدر نشینی سومین هفته حراج فرش‌های دستباف کار کرده تعلق گرفت به یک تخته فرش ۸ متری اراک


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *