حراج ۶ شهریور ۱۴۰۳

رشد بیش از پنج برابری قیمت پایه یک جفت فرش مشهد

جفت شش متری مشهد؛ مسحورکننده‌های حراج یازدهم

در یازدهمین جلسه حراج فرش‌های دستباف کار کرده، ۳۲۸ مترمربع فرش در ۷۳ نوبت عرضه شد. از مجموع فرش‌های عرضه شده، ۶۶ تخته فرش به بالاترین پیشنهادها فروخته شدند و رکورد قیمت پایه به یک تخته قالی کاشان رسید.

شاخص یازدهمین جلسه حراج فرش دستباف کار کرده سال ۱۴۰۳-شرکت فرش ایران

یازدهمین جلسه حراج فرش‌های دستباف کار کرده سال ۱۴۰۳ در روز دوشنبه ۵ شهریور ماه برگزار شد. در این جلسه از حراج ۱۰۹ تخته فرش دستباف به مساحت ۳۲۸ متر مربع در ۷۳ نوبت عرضه شد که از این میان، ۴۳ تخته فرش در ۲۹ نوبت (به متراژ ۱۷۲ متر مربع) شانسی برای فروش نداشتند.

در جلسه یازدهم از حراج فرش‌های دستباف کار کرده در ۱۰ نوبت، فرش‌ها با رشد قیمت دو برابری و بیشتر از قیمت پایه خود فروخته شدند. جایگاه صدرنشینی این هفته حراج فرش دستباف به یک جفت فرش شش متری مشهد رسید که با قیمت پایه هشتصد هزار تومان عرضه شدند و با قیمت نهایی چهار میلیون و چهارصد هزار تومان و رشد ۴۵۰ درصدی از قیمت پایه، فروخته شدند.

عنوان رکوردار بالاترین قیمت پایه عرضه شده در این حراج متعلق به یک تخته فرش دوازده متری کاشان بود که با قیمت چهارده میلیون تومان به صحنه حراج آمد. عنوان بالاترین قیمت فروخته شده در حراج یازدهم ۱۴۰۳ هم متعلق به یک تخته فرش بختیاری بود که با قیمت پایه سیزده میلیون تومان عرضه و به قیمت بیست و پنج میلیون تومان فروخته شد.

حراج یازدهم با رشد ۴۵۰ درصدی از قیمت پایه یک جفت فرش مشهد به کار خود پایان داد.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *