حراج ۴ مرداد ۱۴۰۳

در اولین روز مرداد ماه ششمین حراج برگزار شد

درخشش یک تخته فرش میانه در حراج ششم سال ۱۴۰۳

در ششمین جلسه حراج فرش‌های دستباف کار کرده، ۳۶۲ متر مربع در ۷۴ نوبت عرضه شد. از مجموع فرش‌های عرضه شده ۸۲ تخته فرش به بالاترین پیشنهادها فروخته شدند. رکورددار قیمت پایه این حراج یک تخته قالی هریس بود.

شاخص ششمین جلسه حراج فرش دستباف کار کرده سال ۱۴۰۳-شرکت فرش ایران

در ششمین جلسه حراج فرش‌های دستباف کار کرده سال ۱۴۰۳، از مجموع ۷۴ نوبت برگزاری حراج برای ۱۰۳ تخته فرش (به متراژ ۳۶۲ متر مربع)، تنها ۲۱ تخته فرش در ۱۶ نوبت (به متراژ ۹۲ متر مربع) شانسی برای فروش نداشتند. در مجموع، در این جلسه از حراج ۸۲ تخته فرش در ۵۸ نوبت برگزاری به مساحت ۲۷۰ مترمربع به فروش رسید.
در این جلسه از حراج فرش‌های دستباف کار کرده تعداد ۱۱ تخته فرش (در ۹ نوبت) با رشد قیمت دو برابری از قیمت پایه فروخته شدند. عنوان رکوردار بالاترین قیمت پایه عرضه شده در حراج سوم سال ۱۴۰۳ هم متعلق به یک تخته فرش هریس (تبریز) بود که با قیمت پایه ۲۵ میلیون تومان عرضه و با قیمت ۵۸ میلیون تومان به فروش رسید.
جایگاه صدرنشینی این هفته حراج فرش دستباف هم به یک تخته فرش میانه رسید که با قیمت پایه یک میلیون و هشتصد هزار تومان در حراج عرضه شد و با قیمت نهایی شش میلیون و هشتصد هزار تومان و با رشد قیمت ۲۷۸ درصدی از قیمت پایه، فروخته شد.

جایگاه صدرنشینی ششمین هفته حراج فرش‌های دستباف کار کرده تعلق گرفت به یک تخته فرش ۳ متری میانه