حراج ۲۷ دی ۱۴۰۱

حراج سی و هفتم برگزار شد

میدان‌داری فرش دستباف همدان

سی و هفتمین جلسه حراج فرش دستباف کارکرده شرکت فرش ایران با عرضه ۸۱ تخته انواع دستبافته‌های سنتی روز دوشنبه ۲۶ دی‌ماه ۱۴۰۱ برگزار شد. در این جلسه ۷۳ تخته فرش به بالاترین پیشنهاد فروخته شد.

کلمات کلیدی:


حراج شرکت فرش ایران با استقبال گرم شرکت‌کنندگان هفته‌های پر رونقی را تجربه می‌کند. حراج سی و هفتم در ۶۰ نوبت و با عرضه ۸۱ تخته فرش (۲۷۴ مترمربع) برگزار شد که از این بین فرش‌های عرضه شده در ۵۶ نوبت (۷۳ تخته – ۲۴۷ مترمربع) به بالاترین پیشنهاد فروخته شد. در این جلسه ۸ تخته فرش به مساحت ۲۶ مترمربع شانسی برای فروش نداشتند و به انبار حراج بازگشتند.

بیشترین رشد از قیمت پایه در حراج سی و هفتم به نام یک تخته ذرع و نیم همدان رقم خورد. در نوبت ۲۳، این فرش همدان با قیمت پایه ۶۰۰ هزار تومان به سالن حراج آمد و با رشد ۵ برابری به قیمت ۳ میلیون تومان فروخته شد.

عنوان بالاترین قیمت پایه حراج سی و هفتم هم به یک تخته قالی قواره ۹ متری بیجار رسید. این قالی با قیمت ۲۳ میلیون تومان عرضه شد و با یک چوب بالاتر به قیمت ۲۴ میلیون تومان فروخته شد. اما عنوان بالاترین قیمت فروخته شده این جلسه به یک قالی هفت و نیم متری نایین رسید. این قالی نایین ۱۴ میلیون تومان در سالن حراج عرضه شد و نهایتا به قیمت ۲۸ میلیون تومان فروخته شد تا با ثبت این رشد دو برابری عنوان بالاترین قیمت فروخته شده حراج سی و هفتم را به نام خود ثبت کند.

در حراج سی و هفتم به صورت میانگین فرش‌های فروخته شده ۵۶ درصد رشد از قیمت پایه داشتند و فرش‌های عرضه شده در ۱۶ نوبت به بیش از دو برابر قیمت پایه فروخته شدند.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *