حراج ۲۲ آذر ۱۴۰۱

سی و دومین جلسه حراج فرش دستباف برگزار شد

قالی کردی در حراج فرش خوش درخشید

سی و دومین جلسه حراج فرش دستباف کارکرده در ۶۳ نوبت روز دوشنبه ۲۱ آذرماه ۱۴۰۱ در محل دفتر مرکزی شرکت فرش ایران برگزار شد. در این جلسه ۶۲ تخته فرش به بالاترین پیشنهادها فروخته شدند.

کلمات کلیدی:


در سی و دومین جلسه حراج فرش دستباف کارکرده ۸۲ تخته (۲۶۱ مترمربع) انواع دستبافته‌های سنتی عرضه شد. از بین فرش‌های عرضه شده ۶۲ تخته (۲۰۵ مترمربع) به بالاترین پیشنهادها فروخته شدند. اما ۲۰ تخته (۵۶ مترمربع) فرش مشتری‌ای نداشتند و به انبار حراج بازگشتند.

در نوبت سوم این جلسه یک تخته فرش کردی به مساحت ۳٫۹ مترمربع رکورددار بیشترین رشد از قیمت پایه بود. این فرش با قیمت پایه ۹۰۰ هزارتومان به سالن حراج آمد و نهایتا به قیمت ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان فروخته شد. عنوان بالاترین قیمت فروخته شده حراج سی و دوم هم به یک تخته قالی شش متری تبریز رسید. این قالی با قیمت پایه ۲۰ میلیون تومان به سالن حراج آمد و نهایتا با ۵ چوب بالاتر به قیمت ۲۵ میلیون تومان فروخته شد.

در حراج سی و دوم به صورت میانگین فرش‌های فروخته شده با رشد ۳۸ درصدی نسبت به قیمت پایه فروخته شدند. همچنین فرش‌های عرضه شده در ۸ نوبت از این جلسه به بیش از دو برابر قیمت پایه فروخته شدند.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *