حراج ۲۵ مرداد ۱۴۰۱

دوشنبه بازار شرکت فرش به گام شانزدهم رسید

درخشش یک جفت کناره اردبیل در حراج شانزدهم

دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ پس از یک هفته تعطیلیِ حراج، شانزدهمین جلسه این رویداد جذاب فرشی در محل سالن حراج شرکت فرش برگزار شد. در این جلسه ۷۶ تخته فرش به مساحت ۲۷۷ متر مربع عرضه شد.

کلمات کلیدی:

آنچه در حراج شانزدهم گذشت

در شانزدهمین جلسه حراج فرش دستباف کارکرده مجموعا ۲۷۷ متر مربع انواع فرش دستباف عرضه شد. از این میان ۶۰ تخته فرش به مساحت ۱۷۸ متر مربع به پیشنهادهایی بالاتر از قیمت پایه فروخته شدند و ۲۶ تخته فرش به مساحت ۹۹ متر مربع فروخته نشدند و به انبار حراج بازگشتند.

به صورت میانگین فرش‌های فروخته شده در حراج شانزدهم با ۳۳ درصد رشد از قیمت پایه بودند. همچنین در ۵ نوبت فرش‌های عرضه شده به مبالغ بیش از دو برابر قیمت پایه فروخته شدند.

ترین‌های حراج شانزدهم

عنوان بیشترین رشد از قیمت پایه به یک جفت کناره اردبیل رسید که با قیمت پایه ۸۰۰ هزار تومان به سالن حراج آمد و با رشدی بیش از ۳ برابر به قیمت ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان فروخته شد. این جفت کناره اردبیل حدودا ۳ متر مربع مساحت داشت و تا حدی مستهلک شده بود.

عنوان بالاترین قیمت فروخته شده حراج شانزدهم هم به یک تخته قالیچه تصویری کاشان رسید. در نوبت ۱۶ حراج شانزدهم یک قالیچه انتیک کاشان که ۲٫۸۵ متر مربع مساحت داشت با قیمت پایه ۱۸ میلیون تومان به سالن حراج امد و با رشد محسوسی نهایتا به قیمت ۲۸ میلیون تومان به بالاترین پیشنهاد فروخته شد تا از نظر قیمت فاتح حراج شانزدهم باشد.



برای دنبال کردن جلسات حراج فرش دستباف کارکرده به صورت  زنده اینجا را ببینید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *