حراج ۱۹ تیر ۱۴۰۳

و باز هم بلوچ درخشید

حراج پنجم ۱۴۰۳ و رشد ۲۲۰ درصدی قالی بلوچ

در پنجمین جلسه حراج فرش‌های دستباف کار کرده، ۴۳۱ متر مربع در ۷۷ نوبت عرضه شد. از مجموع فرش‌های عرضه شده ۷۵ تخته فرش به بالاترین پیشنهادها فروخته شدند. رکورددار این حراج یک تخته قالی بلوچ بود.

شاخص پنجمین جلسه حراج فرش دستباف کار کرده سال ۱۴۰۳-شرکت فرش ایران

پنجمین جلسه حراج فرش‌های دستباف کار کرده سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۱۸ تیرماه برگزار شد. در این جلسه از حراج ۱۰۶ تخته فرش دستباف به مساحت ۴۳۱ متر مربع در ۷۷ نوبت عرضه شد که ۳۱ تخته فرش در ۲۴ نوبت (به متراژ ۱۲۶ متر مربع) شانسی برای فروش نداشتند.

در جلسه پنجم از حراج فرش‌های دستباف کار کرده، در ۸ نوبت فرش‌ها با رشد قیمت دو برابری از قیمت پایه خود فروخته شدند. جایگاه صدرنشینی این هفته حراج فرش دستباف به چهار تخته فرش بلوچ به متراژ ۸ متر رسید که با قیمت پایه دو میلیون تومان عرضه شدند و با قیمت نهایی شش میلیون و دویست هزار تومان و رشد ۲۲۰ درصدی از قیمت پایه، فروخته شدند.

عنوان رکورددار بالاترین قیمت پایه عرضه شده در حراج پنجم سال ۱۴۰۳ متعلق به یک تخته فرش کاشان بود که با قیمت پایه ۱۴ میلیون تومان عرضه و به قیمت ۱۴ میلیون و پانصد هزار تومان فروخته شد. یک جفت فرش شش متری اردبیل هم عنوان بالاترین قیمت فروخته شده در حراج را به خود اختصاص دادند و با قیمت ۱۷ میلیون تومان فروخته شدند.

چهار تخته قالیچه بلوچ رکورد حراج پنجم سال ۱۴۰۳ را شکستند و با رشد ۲۲۰ درصدی از قیمت پایه فروخته شدند.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *