حراج ۹ مرداد ۱۴۰۳

رشد غافلگیر کننده ۸۱۴ درصدی یک جفت قالیچه سه متری تبریز

جلوه‌گری یک جفت فرش تبریز در حراج هفتم ۱۴۰۳

در هفتمین جلسه حراج فرش‌های دستباف کار کرده، ۳۷۸ متر مربع فرش در ۶۷ نوبت عرضه شد. از مجموع فرش‌های عرضه شده ۹۹ تخته فرش به بالاترین پیشنهادها فروخته شدند. رکورددار قیمت پایه این حراج متعلق به یک جفت قالی تبریز بود.

شاخص هفتمین جلسه حراج فرش دستباف کار کرده سال ۱۴۰۳-شرکت فرش ایران

هفتمین جلسه حراج فرش‌های دستباف کار کرده سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۸ مرداد ماه برگزار شد. در این جلسه از حراج ۱۱۵ تخته فرش دستباف به مساحت ۳۷۸ متر مربع در ۶۷ نوبت عرضه شد که تنها ۱۶ تخته فرش در ۱۱ نوبت (به متراژ ۷۷ متر مربع) شانسی برای فروش نداشتند.

در جلسه هفتم از حراج فرش‌های دستباف کار کرده، در ۲۳ نوبت فرش‌ها با رشد قیمت دو برابری و بیشتر از قیمت پایه خود فروخته شدند. جایگاه صدرنشینی این هفته حراج فرش دستباف به یک جفت فرش تبریز رسید که با قیمت پایه هفت میلیون تومان عرضه شدند و با قیمت نهایی شصت و چهار میلیون تومان و رشد ۸۱۴ درصدی از قیمت پایه، فروخته شدند.

عنوان رکورددار بالاترین قیمت پایه عرضه شده در حراج هفتم ۱۴۰۳ هم متعلق به یک جفت فرش شش متری تبریز بود که با قیمت پایه چهل و هشت میلیون تومان عرضه و به قیمت شصت میلیون تومان فروخته شدند.

عنوان رکورددار بالاترین قیمت فروخته شده در حراج هفتم ۱۴۰۳ هم متعلق به یک جفت فرش سه متری اصفهان بود که با قیمت پایه چهل میلیون تومان عرضه و به قیمت صد و پنج میلیون تومان فروخته شدند.

این حراج با رشد غافلگیر کننده ۸۱۴ درصدی از قیمت پایه یک جفت قالیچه سه متری تبریز به کار خود پایان داد.