حراج ۱۱ بهمن ۱۴۰۱

بیش از 300 مترمربع انواع فرش در حراج سی و نهم عرضه شد

قالیچه شهرضا، فاتح حراج سی و نهم

سی و نهمین جلسه حراج فرش دستباف کارکرده روز دوشنبه دهم بهمن ماه ۱۴۰۱ با عرضه ۷۷ تخته انواع دست‌بافته‌های سنتی برگزار شد. در این جلسه ۶۶ تخته فرش به صورت میانگین با رشد ۵۰ درصد از قیمت پایه فروخته شدند.

کلمات کلیدی:


حراج فرش دستباف کارکرده شرکت فرش ایران به گام سی و نهم رسید. این جلسه در ۵۴ نوبت با عرضه ۷۷ تخته (۳۰۸ مترمربع) انواع دستبافته‌های سنتی برگزار شد. از مجموع فرش‌های عرضه شده ۶۶ تخته (۲۵۴ مترمربع) به پیشنهادهای بالاتر از قیمت پایه فروخته شد و فرش‌های ۸ نوبت شامل ۱۱ تخته – ۵۴ مترمربع شانسی برای فروش نداشتند و به انبار حراج بازگشتند.

بیشترین رشد قیمت حراج سی و نهم در نوبت سی و ششم رقم خورد جایی که یک تخته قالی ۴ متری شهرضا با قیمت پایه ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به سالن حراج آمد و نهایتا با قیمت ۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان فروخته شد. تا با رشد حدودا ۳٫۵ برابری رکورددار این جلسه باشد.

عنوان بالاترین قیمت پایه و فروخته شده این جلسه حراج هم به یک جفت قالی نایین رسید. این جفت قالی مجموعا مساحتی حدود ۱۴ مترمربع داشتند که با قیمت پایه ۵۰ میلیون تومان به سالن حراج آمدند و نهایتا با پیشنهاد ۷۴ میلیون تومانی فروخته شد.

در حراج سی و نهم به صورت میانگین فرش‌های فروخته شده با ۵۰ درصد رشد از قیمت پایه فروخته شدند و در ۱۰ نوبت فرش‌های عرضه شده به بیش از دو برابر قیمت پایه فروخته شد.


گفتنی است از هفته آینده تا پایان سال هر هفته دو جلسه حراج روزهای دوشنبه و چهارشنبه برگزار خواهد شد.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *