حراج ۳۱ مرداد ۱۴۰۳

رشد چهار برابری قیمت پایه دو تخته فرش اراک و بیجار

درخشش دو تخته فرش اراک و بیجار در دهمین حراج ۱۴۰۳

در دهمین جلسه حراج فرش‌های دستباف کار کرده، ۴۲۵ مترمربع فرش در ۸۰ نوبت عرضه شد. از مجموع فرش‌های عرضه شده، ۷۹ تخته فرش به بالاترین پیشنهادها فروخته شدند و رکورد قیمت پایه به یک تخته قالی تبریز رسید.

شاخص دهمین جلسه حراج فرش دستباف کار کرده سال ۱۴۰۳-شرکت فرش ایران

دهمین جلسه حراج فرش‌های دستباف کار کرده سال ۱۴۰۳ در روز دوشنبه ۲۹ مرداد ماه برگزار شد. در این جلسه از حراج ۱۰۹ تخته فرش دستباف به مساحت ۴۲۵ متر مربع در ۸۰ نوبت عرضه شد که از این میان، ۳۰ تخته فرش در ۲۳ نوبت (به متراژ ۱۱۲/۵ متر مربع) شانسی برای فروش نداشتند.

در جلسه دهم از حراج فرش‌های دستباف کار کرده در ۱۰ نوبت، فرش‌ها با رشد قیمت دو برابری و بیشتر از قیمت پایه خود فروخته شدند. جایگاه صدرنشینی این هفته حراج فرش دستباف به دو تخته فرش اراک و بیجار رسید که با قیمت پایه یک میلیون و چهارصد هزار تومان عرضه شدند و با قیمت نهایی پنج میلیون و ششصد هزار تومان و رشد ۳۰۰ درصدی از قیمت پایه، فروخته شدند.

عنوان رکورددار بالاترین قیمت پایه عرضه شده و همچنین بالاترین قیمت فروخته شده در حراج دهم ۱۴۰۳ هم متعلق به یک تخته فرش تبریز بود که با قیمت پایه بیست و هفت میلیون تومان عرضه و به قیمت چهل و شش میلیون تومان فروخته شد.

حراج دهم با رشد چهار برابری از قیمت پایه دو تخته فرش اراک و بیجار به کار خود پایان داد.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *